Właśnie w tym zdaniu napisałaś receptę na niepowodzenie sukcesu gastronomicznego polskich restauratorów, ponieważ największy błąd jaki popełniają początkujący restaratorzy to nastawianie się bezpośrdenio na tzw. klienta z niższej półki oraz głównie na rodaków, a dlaczego nie nastawic się na klientów z grubszymi portfelami? oraz na anglików. Lecz żeby to się udało musi byc zapewniony wysoki standard usług oraz jakośc i prezentacja potraw.MałaCzarna pisze:moim zdaniem jedzenie jest swietne , zreszta nie ma co oczekiwac nie wiadomo czego jak polacy tutaj szukaja czegos najtanszym kosztem , nie wielu jest tu takich ja wy , chcacych polskiej restauracji gotowi zaplacic normalna cene , wszyscy szukaja jak najtaniej a nie jak najlepiej , wiec jacy klienci taka restauracja
Uwierz mi że jest wielu polaków oraz anglików którzy są gotowi zapłacic więcej wzamian za jakośc, klimat, smak i prezentację potraw. Ja idąc do restauracji oczekuję czegoś więcej niż tylko duża miska pierogów, ja szukam czegoś co mnie zaskoczy, sprawi że tam wrócę i spróbuję czegoś innego, wyszukanego. Następnie powiem znajomym że tam robią np. świetne ryby czy inne specjały oraz mają duży wybór wina etc...i tak oto po jakimś czasie taka restauracja zyskuje klientów....