Wspólne spędzanie wolnego czasu ! Sport, Muzyka, Hobby

Chcesz poznać ludzi w Soton ? Szukasz przyjaciół ? Chcesz poznać dziewczynę, chłopaka?

Moderator: NaDi@30

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ITs
Gość
Posty: 8
Rejestracja: pn cze 11, 2012 7:38 pm
Lokalizacja: Bitterne

czw cze 28, 2012 7:23 pm

Cześć.
Szukam ludzi,
którzy mają dość siedzenia
w domu bez sensu. Zrobmy coś razem... Zróbmy coś konstruktywnego ;)

Kosz, noga, siatka, siłownia, basen, bieganie ?!
( jestem amatorem a podczas biegu bede sie modlił zeby nie zejść na zawał :) ale wolę to niż siedziec przed tv )
A może wspólne projekty muzyczne, tworzysz? potrafisz śpiewać lub grać ?
( mnie się wydaje, że potrafię tworzyć, śpiewać, grać :D więc nie przejmuj się w kupie siła :D
tutaj próbka http://itswadowice.muzzo.pl )

Pisz ! musicforfun@poczta.fm
Awatar użytkownika
ITs
Gość
Posty: 8
Rejestracja: pn cze 11, 2012 7:38 pm
Lokalizacja: Bitterne

pt cze 29, 2012 8:53 pm

Coś drgnęło :) Pierwsza ustawka na dziś: siłownia za rogiem Pure Gym :) Niestety okazało się, że muszę w pojedynkę, drugi ze strongmenów ;) został na overtime ale cieszę się, że jest odzew. Jakie wrażenia ? Dla mnie bomba. Spodziewalem się czegoś a'la siłka w rodzinnym mieście a tu all in . Jutro tez się wybieram więc może jeszcze ktoś dołączy ok 19.00 ? Zapraszam. Niech moc będzie z nami :)
sotonpl
Gość
Posty: 12
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 9:44 pm

pn gru 03, 2012 10:49 pm

Hej zajebista motywacja :) podoba mi sie to chetnie pobiegam, silownie malutkam mam w garazu to sobie profesjonalne sprawy narazie odpuszcze, choc rowniez zapraszam, mozna sobie pocwiczyc u mnie. Gdzie najczesciej biegasz?
Awatar użytkownika
ITs
Gość
Posty: 8
Rejestracja: pn cze 11, 2012 7:38 pm
Lokalizacja: Bitterne

wt gru 04, 2012 1:49 am