Start Wiadomości Barclays wysyła wiadomość do wszystkich posiadaczy Netflixa, Disney Plus, Amazon Prime lub...

Barclays wysyła wiadomość do wszystkich posiadaczy Netflixa, Disney Plus, Amazon Prime lub Apple TV

8329
Photo by Matoo.Studio on Unsplash

Barclays ostrzegł, że klienci wydają więcej pieniędzy na subskrypcje i streaming, ponieważ koszty utrzymania usług nadal rosną. Prawie dziewięciu na dziesięciu (88 procent) dorosłych w Wielkiej Brytanii jest zarejestrowanych w co najmniej jednej usłudze subskrypcji, w tym Netflix, Disney Plus, Amazon Prime lub Apple TV, ustalił bank.

Najpopularniejszymi subskrypcjami są platformy streamingowe filmów i telewizji (67 procent), a konsumenci wydają średnio 175 funtów rocznie na te usługi. Następnie znajdują się artykuły gospodarstwa domowego (61 procent) oraz opcje dostawy premium i prime (48 procent).

Dane Barclays wykazały, że wydatki na treści cyfrowe i subskrypcje wzrosły o 5,1 procent w lutym – co oznacza dwa lata stałego wzrostu w tej kategorii. Jeden na dziesięciu (9 procent) twierdzi, że ma lub planuje zarejestrować się w usłudze subskrypcji, aby móc oglądać popularne nowe seriale, takie jak „The White Lotus” lub „Severance”.

Jednak rosnące ceny pozostają w centrum uwagi, ponieważ trzy na pięć osób (61 proc.) martwi się kosztami treści cyfrowych i subskrypcji – inaczej znanymi jako „streamflation”. Aby uniknąć nadmiernych wydatków, trzy na 10 osób (28 proc.) przejrzało swoje subskrypcje, aby upewnić się, że płacą tylko za to, z czego korzystają, a jedna piąta (20 proc.) anulowała subskrypcję lub planuje ją anulować, ponieważ stała się zbyt droga.