Tesco wprowadza duże zmiany w setkach sklepów w związku z rozszerzeniem współpracy ze sprzedawcą zabawek The Entertainer. Sprzedawca detaliczny ogłosił na początku tego roku, że udostępni strefy zabawek we wszystkich dużych sklepach w Wielkiej Brytanii.
Nastąpiło to po udanych, całorocznych testach alejek The Entertainer w 35 sklepach, które spotkały się z pozytywnym odzewem klientów.
Teraz produkty tej firmy zabawkowej zaczynają pojawiać się w większej liczbie supermarketów, co oznacza, że klienci mogą korzystać z szerszej oferty zabawek, a także zdobywać punkty Clubcard za swoje zakupy i korzystać z promocji Clubcard.
Do ulubionych marek The Entertainer należą Barbie, Nerf, L.O.L. i Psi Patrol, a także ich ekskluzywne asortymenty; wartościowa marka Addo i Early Learning Center – wielokrotnie nagradzany specjalista w dziedzinie zabawek dla najmłodszych.
Po zakończeniu wdrożenia alejki z zabawkami własnej marki Tesco zostaną zamknięte i będą sprzedawane wyłącznie produkty The Entertainer.