Start Wiadomości Tesco ze zmianami w sklepach po nawiązaniu współpracy z dużą marką

Tesco ze zmianami w sklepach po nawiązaniu współpracy z dużą marką

750
Photo by Simone Hutsch on Unsplash

Tesco wprowadza duże zmiany w setkach sklepów w związku z rozszerzeniem współpracy ze sprzedawcą zabawek The Entertainer. Sprzedawca detaliczny ogłosił na początku tego roku, że udostępni strefy zabawek we wszystkich dużych sklepach w Wielkiej Brytanii.

Nastąpiło to po udanych, całorocznych testach alejek The Entertainer w 35 sklepach, które spotkały się z pozytywnym odzewem klientów.

Teraz produkty tej firmy zabawkowej zaczynają pojawiać się w większej liczbie supermarketów, co oznacza, że ​​klienci mogą korzystać z szerszej oferty zabawek, a także zdobywać punkty Clubcard za swoje zakupy i korzystać z promocji Clubcard.

Do ulubionych marek The Entertainer należą Barbie, Nerf, L.O.L. i Psi Patrol, a także ich ekskluzywne asortymenty; wartościowa marka Addo i Early Learning Center – wielokrotnie nagradzany specjalista w dziedzinie zabawek dla najmłodszych.

Po zakończeniu wdrożenia alejki z zabawkami własnej marki Tesco zostaną zamknięte i będą sprzedawane wyłącznie produkty The Entertainer.